Terug - Reisverslag uit Elten, Duitsland van Pelgrimeren - WaarBenJij.nu Terug - Reisverslag uit Elten, Duitsland van Pelgrimeren - WaarBenJij.nu

Terug

Door: rudyennel

Blijf op de hoogte en volg Pelgrimeren

20 Oktober 2010 | Duitsland, Elten

Hoi fans,

Na een lange dag reizen, helaas niet te voet, zijn we zaterdag 9 oktober om 22.30 uur thuis gekomen. We hadden een geweldig onthaal door de buurt. Het huis was door familie en buurt versierd.Het is fijn om terug te zijn: eigen bed (2 persoons), warme (schone) douche en geen ........snurkers.Lekker uitslapen en een Duits ontbijt van Rob en Giny op de 10e. Nu even wennen aan de nieuwe situatie. Na 45 dagen wandelen, een niet werkend echtpaar in 1 huis. We hebben al (pas) 3 keer gewandeld: conditie op peil houden, gedachte verzetten, nieuwe plannen maken (wanneer gaan we weer?)etc.
Bedankt voor alle ondersteuning: reacties, mails, sms-jes en telefoontjes.
Voor wie belangstelling heeft: We hebben 'n dvd gemaakt van ongeveer 40 min.
Dikke knuffels en tot de volgende reis (2011 route Portugees?)
Rudy&Nelleke

• 20 Oktober 2010 - 16:41

Piet En Ria:

Fijn dat jullie heelhuids en gezond weer thuis zijn en wij zijn heel benieuwd naar de DVD. Neem je hem mee als je komt?
    groetjes

• 21 Oktober 2010 - 21:37

Dory:

We hebben genoten van jullie verslagen en jullie hebben het tof gehad, dat hebben we kunnen lezen en zijn trots op jullie, dat zeker.
    Het is toch een best zware tocht geweest....
    Jullie zijn weer at home en nemen jullie dagelijks leventje weer op....werken hoef tniet meer geniet zou ik zeggen...
    Tot zondag,
    Groetjes Dory.

• 22 Oktober 2010 - 08:58

Helma & Frans:

Deze wereldse belevenis pakken ze jullie niet meer af. In de verslagen hebben we kunnen lezen dat alles behoorlijk goed verlopen is. We zien ernaar uit om jullie prachtige foto's met de verhalen erbij te mogen zien en horen.
    Rust eerst lekker uit en wen ook eerst aan alle luxe van je eigen woning en "bed". Jullie zijn echte kanjers.