Ruud 56 jaar - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Pelgrimeren - WaarBenJij.nu Ruud 56 jaar - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Pelgrimeren - WaarBenJij.nu

Ruud 56 jaar

Door: rudyennel

Blijf op de hoogte en volg Pelgrimeren

25 September 2010 | Spanje, Sarria

hoi allemaal,
We gaan inderdaad als een trein naar Santiago vandaag 30 km naar Sarria gemaakt.Nu nog 111 km naar Santiago. Geen toeval,want er is geen toeval. Gisteren Reinder ontmoet is vandaag jarig, woomachtig in Karlsruhe. Ik, Ruud, morgen 26 september. En Adolfo, gisteren ook ontmoet uit Madrid, 27 september. En in een leuke herberg gisteravond nog salsa gedamst onder het genot van een heerlijk lokaal drankje.
Gisteren en vandaag helaas in de zeikende regen gelopen. Maar dat mag de pret niet drukken.

Tot donderdag, als we in Santiago aankomen.

Hasta luego

• 25 September 2010 - 18:15

Annette & Tonnie:

Ruud alvast gefeliciteerd met je verjaardag, wat gaat de tijd snel. We drinken hier alvast een borrel op je. Hoop dat het weer wat beter wordt daar. En geniet nog van de laatste km.
    Groet Annette & Tonnie.

• 25 September 2010 - 19:03

Hermien En Dick:

Dag globetrotters.
    Ruud alvast vanuit Haaksbergen van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wij drinken er morgen een op.
    Nog heel veel succes bij de laatste kilometers.
    Geniet er van samen, dikke knuffel voor allebei. Hermien en Dick

• 25 September 2010 - 19:24

Dory:

Wat toevalig zeg.
    Ruud, gistere de verjaardag van Tante Nel gevierd, die wer 90 jaar,
    Jij morgen 56 jaar.
    Van harte proficiat morgen en toch een fijne dag, we dneken aan je.
    Wat schieten jullie al snel op.
    De laatste loodjes zullen we maar zeggen.
    Groetjes Piet en Dory.

• 26 September 2010 - 06:33

Gea:

Ha die Ruud, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, toeval bestaat dus niet want Raymon is vandaag 36 geworden, dus vanmiddag drinken we een glaasje op jou.Vervelend dat jullie in de stromende regen moesten lopen, dat is niet fijn.Hoe gaat het met Nel ook alles goed. Ik volg jullie met plezier. Liefs Gea

• 26 September 2010 - 08:06

Marja En Berry:

Hey Rudy, 'jonge God', gefeliciteerd man! Geniet er saampies van en wij wensen jullie nog een goede reis en verblijf toe. Groetjes uit d'n oliepeel, Marja en Berry.

• 26 September 2010 - 08:38

Helma En Frans:

Hallo Kanjers!!
    Ruud, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. 56 alweer!!
    Maar wel in goede conditie, zou ik zeggen.
    Wat een uitdaging hebben jullie aangenomen, wat een prestatie!
    Vandaag vieren we onze verjaardagen in het Duitse, dus het wordt druk hier.
    Later op de dag zullen we een glaasje heffen, op jullie. Nel is ook een beetje jarig, he Nel!
    Wel raar, denk ik, om met je verjaardag niet thuis te zijn.
    Ruud en Nel, maak er een leuke, gezellige dag van.
    Vraagje: Nel hoe is het met de val afgelopen, heb je nog veel last gehad en
    heb je nu nieuwe wandelstokken?
    We wachten jullie verslagen steeds met spanning af!

Een stevige hug van Helma en Frans

• 26 September 2010 - 08:43

Piet En Ria:

Hoi hardlopers
    Ruud van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog heel veel veilige en gezonde wandeljaren toegewenst van ons. Groetje ook voor Nelleke.

• 26 September 2010 - 09:50

Marian:

Lieve Ruud,

Vandaag ben je jarig, ik zou graag even voor je zingen, maar dat moet je maar ff tegoed houden. Van harte gefeliciteerd in ieder geval vanuit het Arnhemse en hoop dat jullie samen een leuke dag hebben.

Groetjes,
    Marian en Pieter

• 26 September 2010 - 17:07

Klaas En Hedwig:

Van harte gefeliciteerd en veel succes en sterkte met de allerlaatste loodjes, en geniet van die laatste stappen met elkaar op deze onvergetelijke reis,
    knuffel

• 27 September 2010 - 18:28

Wir Von Die Ecke !:

hey ouwetje !
    ..hips....hik.....zwaar dagje vandaag, na dat feestje van je gisteren. Vermoedelijk hadden we die laatste net niet moeten pakken ;-(
    Het was een geweldig feest zo zonder jou als middelpunt en we vinden als buurt dat we het beslist zo nog een keertje doen. Dus plan je volgende bestemming maar vast :-)
    Het slapen in je camper beviel ook geweldig en ja, we zorgen dat hij weer schoon is voor jullie terug zijn. De volgende keer draaien we wel de poten uit, dan hebben we niet het idee dat we op zee zijn...hahaha :-)

Gefelisieflapstaart met weer een mooi Nieuw Jaar voor de boeg. We wensen je alle goeds toe, in geluk en gezondheid, uiteraard samen met je trouwe co-piloot Nelleke...

Even serieus nu, het moet een goed gevoel zijn dat het einde in zicht is....
    Dus goed oppassen dat je niet strandt met de haven in zicht. Want dan trek je beslist een lang gezicht of staat jullie gezicht op onweer.
    Dus zorg ervoor dat je geen gezicht als een oorwurm hebt of een scheef gezicht trekt. Verlies elkaar dus niet uit het zicht, want dan wordt het alsnog een gezicht van oude lappen.

Pas goed op jullie zelf bij het laatste stuk, houdt voet bij stuk, zorg dat je niet stuk gaat, geen stuk in je kraag hebt of je van je stuk laat brengen. Stukje bij beetje zullen jullie de eindstreep halen...

Hieperdepiep
    Zum Wohl Rudy !
    Wir trinken noch einer...
    ...hips.....

• 29 September 2010 - 14:07

Giny:

he lieve buurtjes het gaat goed naar wat ik allemaal lees Rudy gefeliciteerd met je56e verjaardag geniet er nog van wij zijn de dagen aan het aftellen alles is hier verder ok.de koffie en de wijn staan klaar en natuurlijk staan onze oren open voor de verhalen die jullie hebben heel veel succes de laatste loodjes

• 29 September 2010 - 20:18

Jose 33:

Hoi Rudy en Nelleke,

let je ff een paar dagen niet op is ie jarig geweest:) nou, van harte alsnog met je 56ste verjaardag. toch wel een goed bouwjaar hé.
    jullie gaan wel als een speer hoor. petje af. zowiezo een knappe prestatie.
    hou de zonzijde voor die laatste 111 km.

gr Jose