voorlopig terug - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Pelgrimeren - WaarBenJij.nu voorlopig terug - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Pelgrimeren - WaarBenJij.nu

voorlopig terug

Door: rudy

Blijf op de hoogte en volg Pelgrimeren

10 Juni 2011 | Duitsland, Berlijn

Dag lieve mensen,

We zijn weer terug in Elten, waar we iets meer dan 3 weken geleden begonnen. We hebben het goed gehad in dit eerste deel naar Rome. We gaan nieuwe plannen maken voor het vervolg. Wordt vervolgd dus. Bedankt voor al jullie support.
Buen Camino
Nelleke en Rudy

• 10 Juni 2011 - 17:34

Dick En Hermien:

Proficiat Ruud en Nelleke met het eerste gedeelte van jullie wandeling naar Rome.
    Leuk om zo mee te kunnen genieten.
    We wachten op het vervolg om weer te kunnen genieten van jullie belevenissen.
    Groetjes en een dikke knuffel uit Ierland van Dick en Hermien

• 15 Juni 2011 - 17:44

Helma En Frans:

Nou Nel en Rudy, knap hoor waar jullie weer mee bezig zijn. Rust maar even lekker uit voordat je het volgende deel ingaat.
    Wie weet zien we elkaar nog op de Emmericher Rheinpromenade.
    Samen een lekker wijntje drinken.